onsdag 1 december 2010

överraskande kort.

Jag hade en frisörtid i måndags, hos min fenomenale frisör Johan!
Han skapade i början av juni en frisyr av allt det där långa håret som hade hängt med över bröllopet. Då rök det nästan midjelånga håret och kvar blev en ganska lång, skarp page. Nu har jag haft den där finfina pagen i ett halvår och tyckte visserligen om den men tycket också att den inte bjöd spå så mycket variation, den var antingen fint utplattad och stilig eller så blev det en liten ilsken tofs som stod rakt ut ur nacken. Jag gillar att kunna förändra frisyren lite mer och hade börjat ställa in mig på att spara ut längderna igen.

Det blev helt annorlunda.
Bevisligen.
Och jag är nöjd, även om det inte blir den här versionen av frisyren som mina arbetskamrater kommer att se mest av;

2 kommentarer:

  1. Snyggt!! Men kanske svårt att kombinera med mössa...?? Fast som du skriver, det finns säkert en del flexibla möjligheter!

    SvaraRadera
  2. mössa!? med sådär mycket frisyr så behövs nästan ingen mössa.
    men jag har provat med mössa och det går bra, allt blir lite platt men sedan ordnar det snart till sig igen. :)

    SvaraRadera