lördag 11 december 2010

pa vag!

Nu sitter vi pa flygplatsen i Amsterdam. Pa resan hit har vi sett gryningen over molnen och atit smorgasar i forpackningar som dekorerats med gula tofflor och vaderkvarnar. Jag bytte min ostmacka mot Daniels syltmacka.

Klockan ar snart halvnio och vi har alltsa varit vakna i fyra timmar redan.
Om ytterligare tre tva och en halv timme gar flyget till Kilimanjaro.
Jag hoppas att jag har packat ner det mesta av det jag behover ha med mig infor de narmsta tre veckorna. Allt blev ganska hastigt packat nar det val blev av. Jag var radd att glomma bikinin sa jag har i huvudet raknat ihop fyra bikinis som jag proppat ner pa olika stallen i packningen.
Bikini, langkalsonger och toppluva... jag hoppas att det ar ungefar vad jag behover ha med mig. Daniel har ordning pa resten. Doggen har det bra och malariaprofylaxet ar packat, vi ar pa vag!

Nu svischar vi strax vidare pa aventyr. Vi hoppas kunna uppdatera efter berget, efter safarin och fran Zanzibar town, de sista dagarna.
Det har blir en rafflande jul!

3 kommentarer:

  1. Tack för att ni är generösa med att underrätta oss. Tro oss vi följer er i spåren.
    Kramar från föräldrar/svärföräldrar.

    SvaraRadera
  2. var rädda om er.
    Kram Tania

    SvaraRadera
  3. Kära Rebecka & Daniel!
    Tankarna är hos er! Siggi hälsar att han mår utmärkt,han har hälsat på ett rådjur i parken .
    Det är -15c mycket snö så njut av värmen.
    I morgon är en ny dag och ett stort äventyr väntar.
    Var rädda om er !
    Vi följer er på erat ÄVENTYR!
    Kramar från Vikinga Land!

    SvaraRadera