måndag 20 september 2010

Välkommen träningsglädje, välkommen.

Idag öppnade nytt gym i Linköping.
Jag har väntat ett tag på det här och gick dit idag med höga förväntningar.
Trots dessa höga förväntningar så blev jag mycket positivt överraskad! Stället är snyggare än jag hade vågat hoppas, proppfullt med riktigt meningsfulla träningsredskap och dessutom utrustat med en samling fiffiga funktioner kopplade till träningskortet. Det var snyggt och rejält och lyxigt utan att vara pråligt eller för ytligt för att vara funktionellt. Nu ser jag fram emot att spinningen ska komma igång i nästa vecka!




Jag blev alltså glatt överraskad och känner en mycket välkommen sprittande träningsglädje komma tillbaka efter en tid av låg motivation och en skadad hand.

Just nu finns ett öppningserbjudande med två veckors fri träning helt utan krav. Gymet heter Frisk och finns på Göran Dyks gata i Linköping. Det är väl värt ett besök!
Efter att ha stretat på med mina marklyft, den övning jag har bestämt mig för att lära mig tycka om, provade jag runt en massa maskiner och trivdes.
Dessutom är spinningsalen härlig, med lampor i golvet och röda cyklar.
Jag är positivt överraskad och sugen på att träna igen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar