tisdag 16 november 2010

Lr3

At last.
Jag har idag beställt den fenomenala programvaran Lightroom 3. Efter att ha haft en provversion i 30 dagar är jag såklart högst köpbenägen och enda skälet till att jag inte köpte den riktigt bums och genast är att det fanns annat som jag också behövde få gjort och det sker inte riktigt när något så ovanligt roligt finns i datorn. Hela grejen med foto är så mycket roligare med ett så fenomenalt program som just Lightroom. Jag har i och för sig aldrig provat något annat i någon direkt utsträckning men jag är mycket förtjust i Lightroom, efter Magnus ihärdiga uppmuntran och hjälp.

Nu väntar jag bara på att det ska komma hem till mig.
I väntan på det läxar Siggi upp sin kompis Tuppas Fågelben och bordsplaceringsdjuren från Emma och Bobs bröllop.




1 kommentar:

  1. Shit va snygga kort!! Hur lyckas du få golvet att se ut som en spegel? Städat extremt? Tur? Bra fotoprogram? Eller helt enkelt bra fotograf?

    SvaraRadera