tisdag 19 oktober 2010

Jag tar plats i media.

Res till New York i höst - Nu kan du flyga billigt från Linköping - Lokaltidningen Östgöta

Nu finns min lilla guide till New York på Lokaltidningens web.
Wohooo!
härlig staty (!?) på 6:e avenyn

Liberty Helicopter

utmärkt reklam för ett gym;
Fat Elvis och Fit Elvis, who are you going to be for Halloween

kina-amerikanska möjligheter på Canal Street

Mr T. Rex på Americas Museum of Natural History

Café Habana och en Mojito-slush

Klassisk utsikt från Top of the Rock

Lunch på Rue 57 (6:e avenyn, 57:e gatan)

Resultatet av Daniels Power-shopping på Abercrombie och Armani X

4 kommentarer:

  1. Åh! Vilka coola bilder - lovar dig att du lyckas att framkalla ett NY-sug!

    SvaraRadera
  2. Åhhh. Kan du guida mig i bloggdjungeln?? Ser att du lägger in etiketter och vill göra samma sak! HUR?? Än så länge döper jag mina inlägg men hittar inte hur jag ska lägga upp dem i själva bloggen såsom du har.

    SvaraRadera
  3. Jag vill åka till NY NUUUUUUUUUU!! Grymma bilder Rebecka! Det är riktigt kul att läsa dina inlägg.

    SvaraRadera
  4. Sara: Etiketterna lägger du in längst ner till höger när du skriver inlägg och sedan kan du redigera om du vill ha dem i den variant som jag har, som heter 'moln' eller som en alfabetisk lista. Etikett-funktionen är en 'gadget' som du kan lägga in från 'design'-fliken.

    Marta: Tack snälla rara! Och ja, New York är ganska svårslaget!

    SvaraRadera